SitoCAM Virtual Reality Bröllopsvideo

SitoCAM Virtual Reality Bröllopsvideo

VR

tidigare:Home/VR

Videor av 360-graders bröllopsvideor har redan funnits på sociala
media, och gett stor uppmärksamhet eftersom det verkligen är inte något vi har sett tidigare.

Bröllopspar lockas av tanken på att se vad som händer under deras bröllopsdag, och det innebär att de vill se de omgivande områdena som ligger nära deras bröllopsfest se alla gäster som är med på festen se alla uttryck och kroppsspråk.

Enligt populära bröllopstrender bör vi förvänta oss att se Virtual Reality gör en stor inverkan på bröllop videografi inom en snar framtid, och är nu på stor framfart att etablera sig inom videografin.

Även om VR-tekniken inte är ett nytt koncept, vet många inte riktigt hur mycket efterfrågan det finns på marknaden.

Nikon presenterade fakta om VR och publicerade dem nyligen, 45% av amerikanska brudpar efterfrågade VR och det är en milstolpe inom VR teknik, så begreppet att implementera VR inom bröllopsvideo är definitivt revolutionerande och efterfrågad.

Virtuell verklighet sätter in dig själv mitt in i ditt bröllop
VR Teknik för bröllop placerar er direkt i mitten av händelsen, vilket ger er en 360 graders video av er stora dag.

SitoCAM video säljer flera paket som ger er möjlighet att välja delar av er dag där ni vill att ert Bröllop skall VR-filmas eller att hela dagen inspelas med VR-video.

Naturligtvis kräver den här nya tekniken ett par VR-glasögon där man placerar sin smartphone som har rörelsesensorer och som låter er titta i alla riktningar som gör att ni känner att ni faktiskt är där och kan se allt runtomkring som ni själva inte kunnat eller hunnit se av ert Bröllop.

Denna närvarokänsla är fantastisk och brudpar är fascinerade av tekniken som ger dem nya synvinklar och perspektiv på sitt bröllop som de kanske har missat.

PC och Mac Mediaspelare som VLC erbjuder stöd för 360-graders videokompatibilitet, det inte svårt att tro att denna trend verkligen kommer att ligga på en framträdande plats i vår framtida enligt  konsumtionsmedia.

Se på VR-video

VR-video1

VR-video2